אזור בבית שיוכל להיכנס אליו ולהתנתק מהשגרה

כל אחד כמעט שואף לאזור בבית שיוכל להיכנס אליו ולהתנתק מהשגרה הלחוצה. אצל רבים גינה יכולה להיות המקום האידיאלי, מקום ירוק שנראה כמו גן עדן. עם זאת, לא לכולם יש את התנאים לגינה גדולה כפי שאולי היו רוצים. יותר ויותר אנשים מתגוררים היום באזורים עירוניים שהופכים יותר ויותר צפופים. עיצוב גינות פרטיות היום אינו כולל רק את הגינה הקלאסית ורחבת הידיים שלה זוכים אנשים שמתגוררים במושב. בבניה החדשה ישנן דירות גן עם גינה קטנה או דירות עם מרפסת מרווחת יחסית ואף דירות גג. את כל אלה יכול אדריכל נוף בעל ניסיון לתכנן כך שהעיצוב והתחושה בהן יהיו ממש כמו של גינה קלאסית.

תהליך עיצוב גינות פרטיות

כיוון שהיום גינה אינה רק שטח קרקע רחב ידיים, חשוב שאת התכנון ועיצוב המקום יבצע אדריכל נוף. ככל שתנאי הגינה שונים ולא מדובר על גינת קרקע, כך נכנסים גם שיקולים טכניים והנדסיים כמו משקל מקסימלי שיכול השטח לשאת או ניקוז, במיוחד במרפסות או גינות גג .. תהליך עיצוב גינות פרטיות יכלול קודם כל פגישה עם הלקוח והבנה מהם הצרכים שלו, הציפיות, איזה סגנון עיצוב אהוב עליו, האם יש אלמנטים מסוימים או צמחים מסוימים שירצה לראות בגינה. בהמשך שטח הגינה נבדק, כולל כל הנתונים הרלוונטיים כמו אור וצל, צורך בהשקיה ועוד. לאחר מכן נבנית תוכנית כוללת ובשלב האחרון נכנסים לפרטים הקטנים, כולל בחירת אלמנטים שונים כמו צמחיה, ריהוט, פריטי נוי ועוד.

לקבל פיסה של שקט בגינה שעונה על כל הציפיות שלכם

כאמור, גינה היא מקום מפלט לרבים. ככל שהשטחים הפתוחים הטבעיים מצטמצמים לטובת עוד ועוד בניינים שקמים, כך הריאה הירוקה הפרטית שלנו היא חשובה. בין אם זו גינה רחבת ידיים בחצר ובין אם זו גינה קטנה בדירת גן, אפשר לעצב אותה כך שתיתן לנו את המענה המלא. כמובן שבגינות גדולות יש אפשרות להכניס אלמנטים שונים ולחלק אותה לאזורים רבים יותר: אזור מרוצף לישיבה, אזור דשא למשחק, אזור לגידול צמחים ועוד, אך גם בגינה קטנה תכנון נכון יביא לניצול מקסימלי ומיצוי מלוא הפוטנציאל של השטח גם אם הוא קטן יחסית.

כפיר פישר הוא אדריכל נוף בעל ניסיון רב בעיצוב גינות פרטיות מכל הסוגים, כולל גינות מרפסת וגג. הוא הופך את חלומם של רבים למציאות העולה על כל דמיון. מוזמנים ליצור קשר.

 

עיצוב ובניית אתרים עיצוב ובניית אתרים

    דילוג לתוכן