עיצוב גינות מרפסת

עיצוב גינות מרפסת ישדרג את המרחב האישי שלכם באופן משמעותי. נהנים לבלות עם הילדים על המרפסת? מבלים שעות ארוכות מתחת לקרני השמש החמימה? כדי להפוך כל שטח עירוני לייחודי ויפיפה, כל שעליכם לעשות הוא ליצור איתנו קשר. שנוכל ליצור לכם גינה מעוצבת ומרשימה שבזכותה תקבלו מחמאות רבות מהמשפחה ומהחברים.

עיצוב גינות מרפסת: להקדיש לכך מחשבה רבה

לאורך השנים האחרונות, ניתן לראות בישראל מגמה ברורה: בנייה לגובה. במילים אחרות, ובין אם מדובר במגדלים יוקרתיים למגורים או שמא מדובר בבניינים אחרים, מדובר בפתרון מערבי הנותן מענה על צמצום שטחי הקרקעות. במקביל לכך, וכדי ליצור אווירה נינוחה וביתית בחללים אלו, דיירים רבים פונים לפתרון הבא: תכנון גינה מעוצבת במרפסת שלהם.

גרים בפנטהאוז ומעוניינים בעיצוב גינות גג? המרפסת של דירתכם זקוקה לריענון? כך או כך, מדובר במלאכה מבורכת בסופה תזכו לגינה מרהיבה ביופייה. מה כולל תהליך תכנן הגינה במרפסת? נעבור על מספר נקודות עיקריות:

  1. בחירת הצמחייה – החל מפרחים ועד עצי פרי – אפשרויות הצמחייה העומדות בפניכם הן רבות. עם זאת, ובשל ריבוי האופציות, קל ללכת לאיבוד. בשל כך, חשוב ליצור אחידות בעת תכנון הגינה. במילים אחרות, וכדי שגינתכם תראה מרשימה והרמונית עוד שנים רבות, נמליץ לכם לחשוב כיצד היא תראה בבגרותה לאחר שהצמחייה תגדל. תמונה זו, אשר תופיע בראשכם, תסייע לכם לתכנן כראוי גינה טבעית בעלת סגנון ייחודי התואם את אופייה של המרפסת.
  2. אלמנטים נוספים – לצד תכנון מערכת הניקוז וההשקיה, מומלץ להקדיש מחשבה גם לאלמנטים הבאים: יצירת חיפויי קירות, קירות ירוקים, רצפת דק ועוד; היבטים ייחודים ודקורטיביים אשר ישדרגו את המרפסת משמעותית וישתלבו היטב עם הצמחייה שבחרתם.

עיצוב גינות מרפסת – ליהנות מהנוף לאורך כל השנה

רבים מאתנו חולמים על דירה חמימה, גדולה עם רעפים אדומים. לחלום זה מומלץ להוסיף גם גינת מרפסת מעוצבת ופורחת. כך, תוכלו ליהנות מהנוף לאורך כל השנה יחד עם האנשים היקרים לכם. אם גם את מעוניינים להגשים יעד זה, תצרו איתנו קשר ותוכלו וליהנות משירותיו של סטודיו בעל מוניטין גבוה, בעיצוב ובתכנון גינות.

 

במידה ואתם מחפשים אחר חברה מקצועית שתוכל להשלים בעבורכם עיצוב גינה במרפסת בצורה המדויקת והמרשימה ביותר, הרי שהגעתם למקום הנכון. סטודיו כפיר פישר – אדריכלות ועיצוב נוף, נשמח לעמוד לרשותכם ולתרום מניסיונו העשיר בתחום לשם הקמתן של הגינות המרשימות ביותר, זאת בין אם בחצר שלכם, על הגג או אפילו במרפסת שלכם. צרו קשר כבר היום לקבלת פרטים נוספים בנושא.

עיצוב גינה במרפסת

רבים הם האנשים אשר מחפשים אחר הדרך המושלמת בה יוכלו להשיב את המראה הטבעי, הירוק והפרחוני חזרה לחייהם. אך בעודם לא מחזירים בחצר פרטית, הם עשויים להאמין כי לא יוכלו למצוא את הדרך למימושה של מטרה זו. חשוב לציין כי כיום בעזרתן של חברות מקצועיות ומנוסות, תוכלו גם אתם להקים את הגינה המושלמת בכל מקום שתרצו, זאת גם אם מדובר במרפסת או הגג שלכם.

יש לזכור כי עיצוב גינה במרפסת הינה משימה מורכבת שחשוב יהיה להשאיר בידיהם של אנשי המקצוע המיומנים בתחום זה. הרי שלשם יצירתו של העיצוב הנכון והנוח ביותר בעבורכם, חשוב יהיה לתת את הדעת לגבי הנקודות הבאות:

  • תכנון מדויק של תשתית להשקיה ודישון של הגינה בצורה נוחה ושאינה מבלגנת את האזור.
  • התאמה של עיצוב הגינה לשטח שעומד לרשותכם במרפסת שלכם.
  • התאמה של סגנון העיצוב לא רק לטעם האישי שלכם, אלא גם לנוף הטבעי ולמבנים מעשה ידי אדם אשר מהווים חלק מהנוף.
  • השלמת העיצוב המרשים ביותר בעזרת הוספתם של היבטים ייחודיים ודקורטיביים אשר יצליחו ללא ספק לשדרג את המראה של המרפסת.

 

עיצוב גינה במרפסת – תכנון מדויק והקמה מקצועית של גינות

בעזרת הצוות המקצועי של כפיר פישר – אדריכלות ועיצוב נוף, הרי שגם אתם תוכלו ליהנות מן השירות המיומן והמנוסה אשר יסייע לכם בהקמת הגינה המושלמת שתענה על כל צורך שלכם. לקבלת פרטים נוספים לצד מענה מדויק ותכליתי בעבור כל שאלה שלכם, הנכם מוזמנים ליצור קשר כבר היום עם חברתנו.

עיצוב ובניית אתרים עיצוב ובניית אתרים

    דילוג לתוכן