איך נתכנן את הגינה שלנו בצורה נכונה?

הרבה אנשים מבצעים שינוי במקום המגורים ועוברים מדירה בבניין גבוה, לבית פרטי ולקרקע  גדולה בתוך מושב או בחלקה שיש בה מרחב גדול וגמיש. הסיבה המרכזית שהם בוחרים לעשות את השינוי הוא הרצון לפינה שקטה ונעימה, אזור לשחק עם הילדים ובני המשפחה ולאפשר להם תחושה של חופש ומרחב גדול שבו הם יכולים לעשות כל מה שהם רוצים. בין אם להציב מנגל ולעשות על האש או ליהנות עם בן את בת הזוג על כוס קפה בשעות הבוקר המוקדמות כשכולם עוד ישנים. המעבר לבית קרקע מצריך המון השקעה בעיצוב, גם בפנים וגם בחוץ, בעיקר כשיש גינות שאין להן תכנון או שהן ריקות מעיצוב. תכנון גינות יוקרה בבתים פרטיים מצריך המון השקעה ועבודה, אך בזכות אדריכל נוף מתאים תוכלו לעצב עבורכם את הגינה בדומה למה שדמיינתם. כפיר פישר אדריכלות נוף עם ניסיון בדיוק בעיצוב ותכנון גינות יוקרתיות יכול לשרטט ביחד איתכם את הנראות של הגינה עלייה אתם חולמים, ולבצע הכל תוך כמה מפגשים.

תהליך התכנון גינות יוקרה

שלב התכנון של גינות מהסוג הזה הוא מורכב ומאוד חשוב שמי שיבחר לעשות אותו יהיה מקצועי, איכותי ובעל ניסיון. התכנון לא נעשה על רגל אחת, אלא מצריך חשיבה, הבנה אגרונומית, מחשבה הנדסית, עיצובית ואסתטית. לא מעט אנשים שמתעסקים באדריכלות נוף גם דואגים לפן הפסיכולוגי, לשפה שתתקיים בין אביזר לאביזר שהם יבחרו, והכי חשוב שהשפה תהיה תואמת ללקוחות ובשימת לב לפרטים הקטנים. הפגישה הראשונה בין האדריכל היא החשובה ביותר, שם הוא לומד מה הלקוחות צריכים, מה הן הדרישות, כמה הם מארחים – כל אלו עוזרים לו לחשוב האם יש צורך בצמחייה, בסביבה טבעית או בסביבה קצת יותר אורבנית.

תכנון יכול לחסוך המון זמן

אם עוד לא חשבתם או דמיינתם איך תיראה הגינה שלכם, חשוב להתחיל כבר עכשיו לבחון אופציות, ולהסתכל על דוגמאות. שכן התכנון יכול לחסוך לכם המון כסף, והוא משתנה כמובן בהתאם לגודל השטח שיש לכם, כמה זמינות יש לחומרי הגלם שאתם מעוניינים בהם, סוג הצמחים שתרצו ועוד. ככל שתקדימו לבצע את התכנון, כך יהיה אפשר להזמין את החומרים מוקדם יותר ומעבר לכך, לסיים את העבודה בזמן ולחסוך לכם הרבה כסף.

לסיכום, כפיר פישר אדריכלות נוף עם ניסיון של שנים בעיצוב ותכנון גינות יוקרה ויכול תוך מספר מפגשים לתכנן ביחד איתכם את הגינה שאתם מעוניינים בה ולצאת לדרך.

 

עיצוב ובניית אתרים עיצוב ובניית אתרים

    דילוג לתוכן