גינת החלומות שלכם בהישג יד

בכל חצר או שטח גינה פנוי ניתן ליצור גינה חלומית פרטית שלכם. יש כיום מגוון רחב של אפשרויות עיצוב ונוי כמו עצי פרי, גינה יפנית ואפילו גינה איטלקית. עם אדריכל נוף ניתן לתכנן את הגינה המדויקת עבורכם והדבר מתאים הן לבתים פרטיים, דירות גן ופנטהאוז. כמעט כל דבר הוא אפשרי וחשוב לתכנן את הדברים נכון. גינות פרטיות מיוחדות מאפשרות לכם ממש לשנות את כל הבית שלכם מבחינת המראה וההרגשה, ומיותר לציין עד כמה גינה יוקרתית בכניסה לבית תשדרג אותו ותעלה את ערכו. ניתן לשלב בגינה כזו בריכה, עצי נוי, פינת הצללה, עמדת בישול או ברביקיו, שטחי אחסון נסתרים ויעילים, תאורה חכמה וצבעונית, צערכת השקייה אוטומטית ואפילו הנבטה וגידולים ירוקים שונים אורגניים לסלט לארוחת הערב.

גינה איטלקית או כפרית

יש סגנונות מגוונים עבור גינות פרטיות מיוחדות וחשוב לבחור את הסגנון הרצוי, זה שעליו אתם חולמים. כך למשל תוכלו לבחור בגינה איטלקית. גינות פרטיות בעיצוב איטלקי הן כאלו המזכירות במובן מסוים את הגינות הכפריות מבחינת הפסטורליות כאשר לגינה כזו נבצע לרוב שימוש בהמון צבעים ואבני מתכת. נשלב בה מזרקה וציורים אבסטרקטיים לצד בריכת דגים ושימוש בפסיפס. כמובן שלא נדרש לצקת את כל האלמנטים הללו לגינה אחת אלא ניתן לבחור במה שמתאים ונחוץ. כאשר מדובר על גינות בעיצוב כפרי הרי שכאן נכנס לתמונה שימוש בתמהיל מגוון הכולל גם עצים, שיחים ופרחים רב-עונתיים, לצד תאורה מתאימה. הגינה הכפרית כוללת עצי פרי שמקשטים אותה ומוסיפים לה את הנופח הטהור הכפרי של עצי הפרי הריחניים והעלים הנושרים.

עיצוב ברמה גבוהה

בכל עיצוב גינה אשר תבחרו חשוב לבצע את התכנון בצורה מקצועית עם אדריכל נוף, עמו תוכלו לקיים פגישה ראשונית להבנת מסגרת הדברים והאפשרויות השונות ככל שתבחרו בתהליך העיצוב עם האדריכל. גינות פרטיות מיוחדות הן עולם ומלואו ויש כל כך הרבה אפשרויות מבחינת סוגי העצים, בחירת הצבעים, שילוב אלמנטים של ישיבה והצללה, השקייה וניצול של שטח פנוי לטובת לפצי נוי או אחסון. ללא ספק גינה כזו תשדרג משמעותית את מידת ההנאה שלכם בבית ואת השווי הכספי של הנכס.

עיצוב ובניית אתרים עיצוב ובניית אתרים

    דילוג לתוכן