האזור בו אנו יכולים להירגע לנוח ליהנות מן הירוק והצבעוניות

בית עם גינה הוא ללא ספק חלומם של רבים. גינה היא הריאה הירוקה שלנו, האזור בו אנו יכולים להירגע, לנוח, ליהנות מן הירוק והצבעוניות ולהרגיש את הטבע נכנס אלינו הביתה. לא כולם היום זוכים לגינה גדולה על הקרקע. הבניה לגובה ובצפיפות משאירה פחות מקום לגינות אלה, אך עם זאת ישנן היום גינות פרטיות מיוחדות גם באזורים עירוניים, בין אם אלה גינות גג, גגות המעוצבים כגינות לכל דבר, גינת מרפסת או גינה של דירת גן שלמרות שטחה המצומצם אפשר לעצב ולתכנן אותה כך שתספק לבעליה את השלווה והירוק שעליהם חלמו. תכנון הגינה מכל סוג שהוא בעזרת אדריכל נוף יהפוך את הגינה לפינה של קסם ויאפשר למצות את מלוא הפוטנציאל שבה.

גינות פרטיות מיוחדות עם אלמנטים שונים

גינה היא מכלול של אלמנטים, החל מריהוט דרך תאורה ועד צמחיה. גינות פרטיות מיוחדות מאופיינות פעמים רבות באלמנטים מיוחדים ומעוררי התפעלות או שילוב יוצא דופן בין אלמנטים שונים. בריכת אינפיניטי היא אלמנט אשר ללא ספק הופך גינה יפה אך סטנדרטית יחסית לגינה ייחודית ומרשימה. בכלל למים יש אפקט משמעותי הן מבחינת המראה והן בצליל הפכפוך המשרה שלווה. אלמנט המים יכול כאמור להיות בבריכת אינפיניטי, בזרימת מים בתעלה המקיפה חלל עם צמחיה כאשר המים זורמים במפלסים שונים ויוצרים מפלים, מזרקות מיוחדות ועוד. ישנן גינות פרטיות מיוחדות המקדישות שטח לגינת זן, גינה בסגנון יפני מינימליסטי. ישנן גינות בהן עצים או שיחים מרשימים ומיוחדים. בכל גינה, כולל גינות קטנות ניתן לשלב אלמנט שיהפוך אותן למיוחדות.

קיר צמחיה- שדה שלם על קיר אחד

אחד הפתרונות שנותנים את המענה לרצון לגדל צמחיה רבה למרות ששטח הגינה קטן הוא קיר צמחיה. על קיר זה ניתן לגדל מגוון רחב של צמחים: פרחים, ירקות ואף פירות מסוימים. הצמחים ממוקמים באדניות עם טפטפות החוסכות גם בהשקיה. כך גם גינות קטנות הופעות להיות גינות פרטיות מיוחדות וירוקות ומאפשרות לבעליהן שרוצה לגדל צמחים לעשות זאת מעבר למספר עציצים בבית. אדריכל נוף יכול להציע לכם אפשרות זאת ולתכנן אותה כך שתהיה מרהיבה, זאת לצד אפשרויות נוספות שיכניסו ייחודיות לגינה שלכם.

כפיר פישר הוא אדריכל נוף בעל ניסיון רב בתכנון גינות פרטיות או ציבוריות ומצליח להפוך גם גינה קטנה לגן עדן של ממש. מוזמנים ליצור קשר.

עיצוב ובניית אתרים עיצוב ובניית אתרים

    דילוג לתוכן