כיצד נעצב את הגינה שלנו בצורה מרשימה?

היום יש המון סגנונות של גינות, חלק נמצאות בחלק הקדמי של הבית, גדולות וקטנות, יש כאלה מכילות כמות מצומצמת של עציצים ואביזרים שמדגישים את האווירה ויש עיצוב גינות יוקרה, שהן בכמה רמות מעל. הן נותנות תחושה רגועה, נעימה, יפה וייחודית במיוחד לבית יוקרתי. בחירת אדריכל נוף שיעצב לכם את הגינה באופן יוקרתי היא חשובה שכן, הציוד והחומרים הנבחרים צריכים להיות תואמים גם מבחינת הנראות וגם מבחינת הצורך היוקרתי של העיצוב. כפיר פישר אדריכלות נוף בעל מקצוע המתמחה בעיצוב גינות יוקרתיות, בעל ניסיון של שנים בחידוש ושדרוג עיצוב קיים וגם יכול לעצב עבורכם אחד חדש שיתאים למראה היוקרתי שאתם מעוניינים בו.

מה כלול בעיצוב גינות יוקרה?

מה שהופך את הגינות הסטנדרטיות שאנחנו מכירים לגינות יוקרתיות, הם שימוש בחומרים איכותיים, באביזרים, עציצים ועצים שתואמים למבנה ולסביבת הגינה. וככל שיש הקפדה, כך הנראות הופכת למקצועית ואיכותית יותר. בעלי בתים לעיתים מתלבטים האם להשקיע את מירב כספם בעיצוב יוקרתי וחושבים שהוא עשוי להיות יקר מהרגיל, אך גם בסכום פרופורציונאלי ניתן להשיג עיצוב איכותי ויוקרתי, עם אביזרים במחירים שווים לכל כיס שייתנו לכם את תחושת המרחב הנוחה ויחד עם זאת מראה קלאסי, יוקרתי, איכותי ומלא בשפע.

תוספת של מים זורמים

אתם מדמיינים שהגינה מגיעה גם עם מים זורמים או עומדים, מזרקה נעימה שגם משמיעה את רחש המים וגם נותנת תחושה רגועה. בעיצוב גינות ניתן להוסיף את האלמנט המיוחד של המים, לא חייב שזו תהיה בריכת שחייה גדולה, אלא גם מפל או נחל קטנים, בריכת דגים מרכזית, בריכת נוי ואפשרויות נוספות. כל השילובים האלו הם לגמרי תוספת נפלאה למראה היוקרתי של הגינה שלכם. מאגר מים לא חייב לתפוס מקום רב בגינה, אפשר למצוא לאלמנטים הללו מקום מיוחד בפינה, ולאפשר גם מסתוריות קלה בהימצאות שלהם. מסביבתם ניתן להוסיף צמחי מים וכל אביזר שיכול להוסיף לאווירה.

לסיכום, כפיר פישר אדריכלות נוף בעל ניסיון וידע של שנים בעיצוב גינות יוקרתיות בבתים פרטיים, בבנייני קומות, בערים, במושבים ובמקומות נוספים. יחד עם הידע המקצועי שהוא רכש, הוא יכול לעצב לכם כל גינה יוקרתית שאתם מדמיינים.  

 

עיצוב ובניית אתרים עיצוב ובניית אתרים

    דילוג לתוכן