כיצד תבחרו את איש המקצוע הנכון עבור הגינה שלכם?

מעבר לבית פרטי הוא הגשמת חלום של הרבה משפחות. בעיקר לכאלה שעברו כמה דירות שכורות לאורך השנים וזקוקים לפינה הפרטית שלהם. המעבר לבית שמצוי על הקרקע, הוא ההחלטה הכי טובה עבורכם, תוכלו גם לעצב אותו כמו שאתם רוצים וגם לאפשר לכם לארח בסביבה גדולה, נעימה ומבלי לחשוב על: האם יש מספיק מקום לכולם או חשש לעשות רעש לשכנים. במידה ועברתם לבית פרטי ויש לכם שטח רב בחוץ, מומלץ לחשוב על עיצוב גינות פרטיות ולאפשר לכם מרחב נוח לארח בו ולשבת עם חברים ובני משפחה באזור נעים ומעוצב עליו חלמתם כל החיים. כפיר פישר אדריכלות נוף מתמחה בעיצוב גינות פרטיות, ועוזר לכם לתכנן משלב בחירת החומרים ועד לשלב הסופי של האביזרים ועיצוב סביבת הטבע לה אתם כל כך כמהים.

תכנון ועיצוב גינות פרטיות

רוב הבתים הפרטיים הם בעלי שטח גדול שמאפשר ללקוחות המון מקום לתכנן ולעצב את הגינה שלהם. התהליך הוא נוח וגמיש, ואפשר להכניס בו כל כך הרבה דמיון בתהליך העיצוב, הן משלב הפרגולות, מקום המשחקים של הילדים, פינות ישיבה נוחות, שבילים שמובילים לכל מיני אזורים שונים בגינה, יצירת מקורות מים נעימים וכדומה. תכנון העיצוב משתנה בהתאם לגודל של הגינה שלכם, אך בגלל שמדובר בגינה פרטית, אפשר לייצר בתוכה אזורים שונים שמתחברים ביחד באופן שיהיה לכם נוח גם לארח, גם לישיבה זוגית ורומנטית ואפילו לארגן אירועים קטנים ומשפחתיים. הכל תלוי בכם ומה הם השימושים שיהיו בגינה שלכם.

בחירת איש מקצוע

עלתה לכם מחשבה לעצב לבד את הגינה שלכם, אך הרגשתם שהתהליך לא מתקדם כמו שאתם רוצים, הן מבחינת הנראות, בחירת החומרים והאביזרים. מומלץ לבחור איש מקצוע שמתמחה באדריכלות נוף עם הכשרה מקצועית בתחום, שיוכל יחד איתכם לתכנן את העיצוב מרמת האופי של כל אזור, ועד לפרטים הכי קטנים בתכנון. בחירת איש מקצוע היא חשובה בשלב הזה, שכן הוא יכול לארגן את הגינה שלכם ולהתאים אותה, תוך שמירה על דיוק ובחירת חומרים איכותיים, בדיוק לצרכים שלכם.

לסיכום, כפיר פישר אדריכלות נוף מנהל סטודיו המון שנים, ועוסק בעיצוב גינות פרטיות בפרויקטים שונים. יחד עם הניסיון והידע שהוא צבר לאורך השנים, הוא יכול להתאים לכם את העיצוב המדויק שאתם מדמיינים.

 

עיצוב ובניית אתרים עיצוב ובניית אתרים

    דילוג לתוכן