מטריית שירותים נרחבת עבור כל סוגי הבתים

בית פרטי או פנטאהוז עם גינה מפוארת של עצי פרי ונוי היא חלום שניתן לממש. עם תכנון גינות יוקרה בצורה נכונה ומקצועית ניתן לצקת ולהביא לידי ביטוי בגינה כמעט על היבט אפשרי. התכנון כולל כמה שלבים שיש לבצעם בדרך אל הגינה הרצויה. כך, חשוב מאוד להגדיר את החזון ופירוש הדבר מהו סגנון הגינה הרצויה. האם למשל אנחנו מעוניינים בגינת עצי פרי ותאורה, או בגינה שהיא יותר כפרית. לצד הסגנון הרצוי יש גם את היבט התקציב והבנה של התשתיות הקיימות ומה אפשרי מבחינת חוקי העזר העירוניים. לא ניתן לשלב בגינה כל דבר שרוצים. אם למשל תרצו לשלב עץ גבוה מאוד בגינה שלכם הרי שלא תמיד הדבר אפשרי.

הכל מתחיל בתכנון

כאמור תכנון היא מילת המפתח כאן, כך שאחרי תכנון גינות יוקרה בצורה הנכונה קל קל ליישם את הדברים ולהביאם לידי ביטוי בשטח ללא תקלות ועיכובים, וללא פערים קריטיים בין תקציב להוצאות. בשלב התכנון משלבים מיקום וגודל של אלמנטים רצויים כמו שבילי הליכה, תאורה, סוגי הצמחים והעצים, האם נרצה בריכת נוי, פינות ישיבה, מערך הצללה, ניצול של שטח מת בגובה או בצדדים, מערכת השקייה אוטומטית או ידנית, פרגולה ועוד. כמובן שאין צורך בגינה אחת לתכלל את כל האלמנטים הללו אלא אנו בשלב הזה ביחד עם איש מקצוע נבחר בדיוק את מה שדרוש מבחינת מידות, צבע ושימושיות. לגינה גדולה ורחבת ידיים ניתן לצקת הרבה יותר אלמנטים מאשר גינה קטנה.

פינות ישיבה והצללה

לעיתים נוטים לשכוח כאשר מנסים לבצע את התכנון באופן עצמאי ללא איש מקצוע את שילוב פינות הישיבה. לרוב אנו נוטים להניח שפשוט נמקם כמה כסאות גינה ושולחן באזור מסוים אך חשוב לעשות זאת בהרמוניה לכיווני השמש והצל לפי שעות היום ולפי הכיוונים אליהם פונה הנכס. עם תכנון נכון ביחד עם איש מקצוע מביאים בחשבון את כל השיקולים והאילוצים לקבלת תכנון גינתי הרמוני ונכון הפוגש את העיצוב הרצוי ע"י הלקוח ללא פערים. בהקפדה על תהליך עבודה נכון תהנו מתהליך משותף של תכנון גינות יוקרה.

עיצוב ובניית אתרים עיצוב ובניית אתרים

    דילוג לתוכן