מעוניינים להקים גינת גג ייחודית ?

במידה והנכס שלכם מאפשר למקם על גבי הגג גינה הרי שאתם חייבים לקחת את ההזדמנות הזו ולהנות בבית מגינה מעוצבת חלומית פרטית על הגג שלכם. תהנו לא רק מנוף ואסתטיקה אלא גם מאוויר נקי יותר. תוכלו גם לבחור סוגי צמחים כאלו שהם שימושיים עבורכם מבחינת בישול כעשבי תיבול ותבלינים, ותוכלו גם לצלם תמונות מרהיבות מגג הבית שלכם. גינות גג מעוצבות מתאימות לגגות של בתים פרטיים או נכסי פנטאהוז למשל וניתן גם לעצב גינה בדירת גן כמובן. אחת השאלות שעולות בהקשר זה היא האם יש אפשרות לגינה בכל גג.בכדי לענות על השאלה הזו כאן נכנס לתמונה איש מקצוע שנקרא אדריכל נוף ותפקידו בין היתר לבדוק את השטח ולספק את התשובה לכך.

עיצובי גגות עם גינות

עבור דירות גג בהן ניתן לשלב גינה הרי שהשלב הבא במסגרת גינות גג מעוצבות הוא לפנות אל אדריכל נוף בכדי לעצב ולתכנן את הגינה עליה אתם חולמים – והכל במסגרת האפשרויות בגלל שלכם מבחינת מידות, כיווני שמש ואוויר, תשתית המים ועוד. אנחנו מאוד רוצים גינה ייחודית לנו שתתאים בדיוק עבור הצרכים שלנו מבחינה עיצובית ופרקטית. בדיוק בשביל זה כדאי לפנות לאיש מקצוע בתחום מחזיק בידע הדרוש ובניסיון על מנת לתכנן עבורכם את גינת הגג שאתם רוצים.

אלמנטים בגינות גג

גינה על הגג היא לא רק צמחיה ואדניות אלא בהתאם לאפשרויות השונות מבחינת תוואי השטח, תשתיות וכיווני אוויר הרי שניתן לשלב בגינה בריכת נוי (ואפילו בריכת שחיה), פינות ישיבה, תאורה, חפצי נוי וכדים. ניתן גם לשלב אזור מיוחד לגידול עצמי הידרופוני או גידולים שורשיים של עשבי תיבול למשל. חשוב לבחור צמחייה המתאימה מבחינת חשיפה לאור השמש ועונות השנה. גינות גג מעוצבות מאפשרות לכם גם להביא לידי ביטוי את סגנון העיצוב המועדף עליכם. תוכלו לשלב בגינה ריהוט דומיננטי או עדין כמו גם אפשרויות שונות מבחינת עמדת מטבח-ברביקיו ניידת ועוד. אם אתם מעוניינים באיש מקצוע בתחום אדריכלות הנוף לתכנן עבורכם גינת גג מעוצבת הרי שיש לפנות לקבלת שירותים מאדריכל נוף.

עיצוב ובניית אתרים עיצוב ובניית אתרים

    דילוג לתוכן